Monday, November 9, 2009

streaa betul!!!!

dah le exam ni susah..markah plak x memuas kan..tapi ok le...pastu si mak seha tu plak buat hal..tak ke sakit hati...mulalah nak buat muka kesian diaa....ras menyampah pun ada gak....geramm..buat sakit hatii je..tapi kita hendak lah berisgtifar kp allah agar dijauhkan perkara buruk.kerana sifat marah,dendam n etc ada lah sifat syaitan...sape2 rasa dia ada sifat mcm tu...fan club syaitan lh tu..hehehe

No comments:

Post a Comment